skvattran.blogg.se

Mitten av mars

Publicerad 2014-03-14 20:19:50 i Allmänt,

Väldigt stormig dag. 
Har monterat på cykelsadel men vågade inte ta en provtur med Elsa gör jag var rädd att blåsa omkull. 
Måste även skaffa en cykelhjälm. 
I övrigt idag så har vi vart ute en stund och övat på att gå i skor. Det går bättre och bättre. Handlat, städat och tvättat. 
Sen till middag blev det hemmagjord pizza och till sällskap hade vi familjen åberg. 
Elsa och Arvid var nakenfisar ett tag som Arvid sa. 
 
Här kommer lite bilder på gården så jag minns nästa mars hur lite snö det var. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela