skvattran.blogg.se

UL och feber

Publicerad 2014-03-17 14:27:18 i Allmänt,

Måndagen är mkt lugn. Elsa har relativt hög feber så vi gör inte mkt alls. 
Jag har vart på ultraljud på förmiddagen och allt var finemang. 
Går på UL en gång i månaden, detta var det näst sista. 
Bebben väger nu 2008 g, det var 30 g ifrån det förväntade vikten så läkaren tyckte att den skötte sig utmärkt. 
Om det fortsätter i samma takt så landar födelsevikten på 3500 g ca. 

Nu har Elsa somnat så nu ska jag göra ett ryck på vaggan. Bilder kommer när det blir färdigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela