skvattran.blogg.se

Underbara väder

Publicerad 2014-03-26 15:33:48 i Allmänt,

Jag blir så hlad varje morgon när jag vaknar och det är soligt. 
Har haft besök av Emma idag, vi har vart och hälsat på hos fåren idag. 
Hade bara kommit två små lamm än. 
Har just tagit en dusch medans Elsa badade i sin balja. 
Det är mycket snack hos Elsa nu som i dadada, dumdum, ohhvoo, mamama, meme och så vidare. 
Idag börjar dom avverkningen i min skog, måste fara och kika ikväll eller någon dag framöver. 
Annars är det lugnt här hemma, dåligt med klirr i kassan så jag försöker hålla mig hemma och inte slösa nå pengar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Denna blogg får bli min dagbok som ni får läsa om ni vill. Här kommer jag skriva om mitt liv och de innehåller för det mesta: Andreas och Elsa, styrketräning och träning, böcker, familj, släkt, vänner, renovering, natur, viktminskning, bröllop och allt möjligt annat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela